Lär känna Hemsida24s fantastiska support!

På Hemsida24 har vi ett supportteam med fem fantastiska medarbetare – som du säkert kommit i kontakt med vid ett eller flera tillfällen under din tid tillsammans med oss. För att du ska få en bättre känsla för medlemmarna i teamet vill vi presentera dem för dig!

Förutom en presentation av supporten har vi också tagit fram sju tips som är bra att tänka på när du vill ha hjälp och behöver kontakta supporten.
 


Vi finns här för dig!

Hemsida24s support jobbar dagligen för att underlätta ditt hemsidearbete och för att på ett så bra sätt som möjligt hjälpa dig med dina frågor och funderingar. På Hemsida24s support jobbar Hanna, Emelie, Charlotte, Kristian och Kristina.

Säkerligen har du pratat med någon i supportteamet tidigare, men vet du vilka dessa trevliga personer egentligen är? Nedan hittar du en kort presentation av supportteamet. När du nästa gång är i kontakt med supporten har du förhoppningsvis lite bättre koll på vem det är som hjälper dig :)
 

Emelie

Emelie är en av våra två veteraner i supportteamet och har arbetat med att hjälpa Hemsida24s kunder i mer än fyra år.

Emelie är en tvättäkta halläning som inte drar sig för en längre runda i löpspåret. Övrig fritid spenderar hon helst med sin sambo, familjen och i sällskap med goda vänner!

Kul fakta: Har hoppat fallskärm.
Livsmotto: Man kan göra vad som helst, bara man vill!
Bästa dagen på jobbet: “När företaget åkte till Cannes och jobbade. Sol och strand som utsikt var ljuvligt!”
 

Kristian

Kristian är inne på sitt tredje år på Hemsida24 och löser främst tekniskt avancerade frågor som hamnar hos supporten.

Kristian spenderar gärna sin fritid med sin sambo. Annars hittar du honom spelandes badminton eller tillbakalutad med en spännande bok i handen.

Kul fakta: Genomför en svensk klassiker för första gången.
Livsmotto: Enjoy Life - Happy programming.
Bästa dagen på jobbet: "När alla får sig ett gott skratt och allt annat flyter på i rätt riktning."
 

Charlotte (Lotta)

Lotta har jobbat på Hemsida24 i snart tre år och är kontorets lilla mamma.

Mycket av sin fritid spenderar Lotta på bowlingbanan tillsammans med sin make och sönerna, sju och elva år. Lotta gillar även att styrketräna och är dessutom en talang på att rita och måla.  

Kul fakta: Dragit upp en braxen på metspö.
Livsmotto: Old ways won't open new doors
Bästa dagen på jobbet: “När vi hade teambuilding med höghöjdsaktivitet på Ästad Gård. Då övervann jag en av mina största rädslor genom att hoppa från en avsats till en annan på tretton meters höjd!”
 

Hanna

Hanna är det senaste tillskottet i Hemsida24s supportteam. Hanna har jobbat i supporten ett år och är vår supportchef.

Om Hanna själv får bestämma använder hon sin fritid till att leta loppisfynd, inreda hemmet eller baka något gott till familj och vänner.

Mycket av Hannas tid går till familjen som består av maken och deras 3-åriga dotter. Vi kan även passa på att gratulera Hanna med familj som har en liten till på väg!

Kul fakta: Bott i USA i 10 år.
Livsmotto: Att sätta värde på det man har istället för att fokusera på det som man inte har.
Bästa dagen på jobbet: “En ljuvlig sommardag tillsammans med mina kollegor. Islandshästar, havet och picknick - behöver nog inte säga så mycket mer :) “
 

Kristina (Kicki)

Kicki började i supporten redan sommaren 2009 och är därmed den i teamet som arbetat längst tid på Hemsida24.

När Kicki inte arbetar spenderar hon mycket tid på hästryggen och i löpspåret. Kicki tycker också om att sticka och virka, och är precis som Lotta en hejare på att teckna!

Kul fakta: Kan vifta på öronen.
Livsmotto: Om du inte vet vart du ska kommer du aldrig dit.
Bästa dagen på jobbet: “Alla dagar som lockar till skratt, och den där dagen när vi red islandshäst tillsammans”.
 

7 Tips från supporten

Vill du ha ett bättre svar från supporten utan följdfrågor eller ett snabbare och mer utförligt svar? Då finns det några saker som du ska tänka på när du skickar in ditt ärende.

  1. Logga in på ditt konto
    Om du loggar in på ditt konto när du kontaktar supporten kan de direkt få nödvändig information om dig och din hemsida. Det ger bättre förståelse för ditt problem och gör att du får ett mer precist och snabbare svar.
     
  2. Sök bland våra guider!
    Innan du kontaktar supporten kan du först söka svaret på din fråga i någon av våra utförliga guider. Guiderna förklarar i text och i bild olika lösningar som du enkelt kan applicera på din hemsida. Skriv in ditt problem och se om du hittar ditt svar här!
     
  3. Ta en skärmdump
    Ibland kan det underlätta med en skärmdump på sidan där du har problem för att visa supporten vad som händer hos dig när du arbetar i redigeringsläge. Skicka därför gärna med en skärmdump som illustrerar din fråga.
     
  4. Berätta vilken sida ditt ärende gäller
    Hänvisa till den specifika sida på din hemsida som du behöver hjälp med och även det block som krånglar så kan supporten snabbare sätta sig in i problemet.
     
  5. Var tydlig
    Försök att vara så tydlig som möjligt när du formulerar ditt ärende. Läs gärna igenom din fråga innan du skickar den så att du direkt kan få svar och en lösning på ditt problem. Är du otydlig behövs troligen en följdfråga för att förtydliga ditt problem. Då tar det också längre tid innan vi hittar lösningen..  

    Tips! Har du fler frågor är det bra om du punktar upp dem så att varje fråga blir tydlig och får ett separat svar. Vi vill inte missa något!
     
  6. Skapa inte ett nytt ärende i onödan
    Har du en ny fråga i ett ärende som du tidigare skrivit till supporten om. Fortsätt gärna diskussionen i det “gamla” ärendet istället för att skapa ett nytt. På så vis kan supporten snabbare följa upp och förstå din nya fråga.
     
  7. Det räcker att skriva en gång
    När du skickat ditt ärende till supporten beror svarstiden på hur många ärenden som ligger före ditt i kön. Alla ärenden besvaras i den ordning som de kommer till supporten. Du får tyvärr inte svar snabbare även om du skickar ditt ärende flera gånger.



Glöm inte att du efter varje ärende kan ge feedback till supporten. Vi uppskattar feedback och vill gärna att du delar med dig av hur du upplever kontakten med oss!

Vill du kontakta supporten? Klicka här.

Känner du någon som är serviceinriktad, driftig och teknikintresserad? Just nu söker vi en ny medarbetare till vår support!
 


// Johanna Bohlin
Community Manager

Senaste inlägg

Arkiv

Etikettmoln

Prova 30 dagar gratis. Inget kreditkort behövs.

Kom igång nu
 

Laddar...Laddar, vänligen vänta.


Just nu tar det lite längre tid än vanligt... Problem med Internet?
Prova att ladda om sidan.