Bättre koll på supporten

Vår supportfunktion har blivit ännu bättre.
Nu kan du som kund se vilka som arbetar i supporten, öppettider och hur många ärenden som just nu är före i kön.
Allt för att du ska få bättre inblick i hur vi jobbar.

Kristina är Supportchef och en av de som arbetat fram den nya supportsidan.
- Tidigare så kanske en del kunder kände att deras fråga bara försvann ut i ett svart hål, nu får alla mer koll och förstår hur vi jobbar, säger Kristina.

Rent praktiskt är det utvecklaren Jim som programmerat den nya funktionen, som han också ser som ett viktigt steg att ge bästa kundsupporten.
- Nu kan vi visa vilka som jobbar i supporten och under vilka tider, så det skapar både mer förståelse och trygghet hos kunderna, säger han.

Utvecklare Jim och Supportchef Kristina
Utvecklare Jim och Supportchef Kristina

Hjälpcenter och personlig support

Rent praktiskt så märks skillnaden mest när du som kund sökt i hjälpcentret men ändå behöver skicka en specifik fråga via formuläret.
Då visas namn och bilder på de som arbetar inom supporten. Vid behov kan Hemsida24 också lägga ut ett “viktigt meddelande” om det skulle vara någon generell driftstörning eller något annat problem som påverkar många användare.

Dessutom visas hur många ärenden som ligger i kön, vilket kan ge en indikation på hur lång tid det kan ta att få svar.
- Vår målsättning är att alltid svara inom 24h, men förhoppningsvis snabbare än så, säger Kristina.

Kristina tipsar också om ett bra sätt att få svar direkt på en fråga.
- Gör först en sökning i vårt hjälpcenter eller titta på en guide. Vi jobbar hela tiden med att förbättra dem med fler tips och svar på vanliga frågor.
Och tveka inte att komma med förslag på förbättringar!

Gilla oss gärna på facebook och kommentera, diskutera och länka till din hemsida.

Senaste inlägg

Arkiv

Etikettmoln

Prova 30 dagar gratis. Inget kreditkort behövs.

Kom igång nu
 

Laddar...Laddar, vänligen vänta.


Just nu tar det lite längre tid än vanligt... Problem med Internet?
Prova att ladda om sidan.